Patarimai mikroautobusų nuomą teikiančioms įmonėms

Paskelbė admin 2018-11-28 0 Komentaras (-ai) Rekomendacijos nuomos įmonėms,

 

Patarimai mikroautobusų nuomą teikiančioms įmonėms

 

Pirmasis kliento skambutis daug ką pasako apie būsimą klientą

Ar tik domisi? Sulaukus skambučio vos iš kelių sakinių galima suprasti ar tai tik „eilinis klausinėtojas“ kuris dar nei karto nesinaudojo mikroautobusų numos paslaugomis ar tai būsimas  rimtas klientas.

Ar tai konkurentai analizuoja rinką? Turime patirties ir šiuo klausimu: jeigu detaliai klausiama (praktiškai kaip vairuotojo profesionalo) apie itin detalias smulkmenas ir kainas. Kai klausiama nelogiškų maršrutų (t.y. visai skirtingų) ir panašiai galima įtarti, kad ateina naujas konkurentas į rinką. Viskas gerai bet kokiu atveju jis ateis tik gaila sugaišto laiko kalbant telefonu ...

Ar ieško pigiau nei pigu? Ypač stebina kai sakoma, kad rado dar pigiau, nors būna suformuotas pasiūlymas praktiškai už visišką minimumą (uždarbiui) ir plius būna kad esi palankioje vietoje, kad nereiks toli važiuoti pasiimti klientų ir pan., o klientai sako kad rado dar pigiau. IŠVADA peršasi tik tokia: kas pasiūlo kainą mažiau nei savikaina tai tuomet gali būti nelegalus verslas, meluoja apie kainas arba dar kažkas kito.

Ar rimtai susidomėjęs klientas? Rimti klientai daug nekalba, sutariama laikas, data ir maršrutas ir tai vos per kelias minutes telefoninio pokalbio.

 

 

Sutartis su klientu

Būtina ir itin rekomenduotina, kai kelionės laikas yra žymiai vėliau – po mėnesio, dviejų ar net po pusmečio. KADA praktiškai nereikia sutarties: kai klientui reikia čia ir dabar transporto, per laidotuves ir pan. TAČIAU be sutarties Jūs visuomet rizikuosite, todėl visuomet primygtinai siūlome sudaryti sutartis.

 

 

Avansas

Puiki priemonė nuo „makaronų kabintojų“.  Kiek daug būna tokių ,kurie prieš pusvalandį pasako, kad transporto nereikia... Nors jau rezervuotas laikas ir kiti klientai buvo neįmami... Žinau nemažai vairuotojų, kurie vis nepasimoko ir nesusitaria dėl avanso ir tikrai nukenčia. Ypač „atkrenta“ neaiškūs nekonkretūs klientai kai privedi pokalbį prie avanso. AVANSAS – tik tuomet rezervuokite laiką, nes kitu atveju atmesite kitus klientus, o rezultatas jokio kliento, nes tikrai bus taip, kad atsisakys paskutinę minutę. JEIGU klientas garantuos nors ir 1000%, kad važiuos NEPASIKLIAUKITE (pastebėtas ne vienas toks atvejis), bet galite ATSAKYTI taip – „Jeigu neatsiras kitų klientų tuomet rezervacija galima, tačiau jeigu atsiras kitas klientas tuo pačiu laiku ir sumokės rezervaciją Jūs prarasite mūsų pasiūlymą ir mes Jūsų nevešime“ – tai labai paskatina susirūpinti ir atsakingiau elgtis.

 

 

Kelionės tikslai ir jų niuansai

Mikroautobusų nuomos paslauga per bernvakarį – tai smagi šventė, bet ne paslaptis, kad daugelis vairuotojų vengia šios šventės. KODĖL? Ilgametė vairuotojų patirtis sako: gan didelė rizika ir pasitaiko nuostolių, nes tokios šventės švenčiamos itin audringai ir dažnai su nuotykiais.

Mikroautobusų nuomos paslauga per mergvakarį – paprastai vairuotojai lieka patenkinti, tik būna niuansų kai merginos pernelyg daug paragauja alkoholio.

Mikroautobusų nuomos paslauga per vestuves, kaip sako vairuotojai pati geriausia ir viena iš pelningiausių.
Mikroautobusų nuomos paslauga pervežti vaikus, mokinius ar darželinukus – būtina aiškia pasakyti vaikams kaip elgtis, nes pagrindinė problema, tai paliekama betvarkė ir supurvinama tiek sėdynės tiek langai, todėl tenka nemažai skirti laiko kol viskas sutvarkoma. REKOMENDACIJA: įstatykite kameros imitaciją ir pasakykite vaikams, kad jų netinkamas elgesys stebimas per kamerą (pigu ir efektyvu).

Mikroautobusų nuomos paslauga pervežti užsieniečius – ypač puiki ir pelninga paslauga, tad net nėra ko pakomentuoti. Tik svarbu, kad vairuotojas nors kiek mokėtų Anglų, Rusų ir Lenkų kalbas.

Mikroautobusų nuomos paslauga iš oro uosto į viešbutį – puiki paslauga, tik niuansas su bagažu. Klientai pasako, kad bus tik su rankiniu bagažu, o ateina kiekvienas su trimis dideliais lagaminais ir tuomet prasideda vairuotojo išmanumas ir lagaminų komplektavimo galimybės.

 

 

Atsiskaitymo ypatumai

Ne paslaptis, kad šiame versle dažnai yra naudojami grynieji pinigai, tačiau tai tikrai ne pats geriausias atsiskaitymo būdas. Pirma Jūs negalėsite patikrinti ar tie pinigai nepadirbti. Antra kam Jums prie savęs turėti tokią pinigų sumą, nes nei saugu, nei patogu. Trečia – mokesčių klausimai. Visuomet geriau kai pinigai pervedami banku tuomet viskas užfiksuota ir mažiausiai problemų. Ketvirta, kai klientas prisižada sumokėti prieš kelionę grynais (avanso nepervedęs) tikrai rizikuojate ar prarasti klientą arba problemos su atsiskaitymu. Todėl vienareikšmiškai siūlome tiek avansą, tiek galutinę sumą už nuomos paslaugas priimti tik bankiniu pavedimu, o ne grynais.

 

 

Rašyti komentarą